preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Josipdol"

 

KURIKULUM PRODUŽENOG BORAVKA

 

PROGRAM RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA U 1.RAZREDU

CILJEVI PROGRAMA

RADA NASTAVE PRODUŽENOG BORAVKA

  • Utjecati na osobni razvoj učenika i njegovo osposobljavanje za kvalitetno,aktivno i odgovorno sudjelovanje u društvu
  • Omogućiti razvoj djeteta kao socijalnog bića, te život ispunjen različitim sadržajima koji će povoljno utjecati na njegovu osobnost, te individualne i osobne potencijale
  • Osposobljavanje učenika za samostalno učenje

SVRHA NASTAVE U PRODUŽENOM BORAVKU

  • Organizirana nastava poslije redovne prijepodnevne nastave,briga za učenike kroz realizaciju nastavnih sadržaja koji omogućuju djetetu potpun i harmoničan razvoj
  • Pripremanje djeteta za cjeloživotno učenje i daljnje obrazovanje

NOSITELJ PROGRAMA RADA

Voditelj/voditeljica nastave produženog boravka

Irina Rudančić, dipl.učitelj

Martina Rendulić,dipl.učitelj

SURADNICI PROGRAMA RADA

Učitelji stručnog aktiva 1.razreda,nastavnici,roditelji,

stručno osoblje škole

RADNE OBVEZE UČITELJA

Organiziranje dnevnih obrazovnih zadaća,stručna pomoć u učenju,organiziranje slobodnih aktivnosti i slobodnog vremena učenika,planiranje i programiranje rada,organizacija roditeljskih sastanaka

NAČIN REALIZACIJE NASTAVE UPRODUŽENOM BORAVKU

SADRŽAJI

OBLICI RADA

METODE RADA

 

Ostvarivanje ciljeva i razvoj ključnih kompetencija ostvaruju se usmjeravanjem rada kroz odrednice propisane Nastavnim planom i programom za 1.razred(MZOŠ,2006.),u skladu sa zahtjevima HNOS-a., koji se ostvaruju kroz ponavljanje jezičnih sadržaja, matematičkih,radno tehničkih te sadržaje koji utječu na razvoj kognitivnih i motoričkih funkcija djeteta/učenika, te radionice koje pomažu u razvoju mašte i kreativnosti učenika koje se odvijaju u vremenu predviđenom za

 

 

ostvarivanje spomenutih sadržaja

 

Rad sa učenicima odvija se kroz frontalni, individualni,  rad u skupini te rad u grupi

Metode razgovora, usmenog izlaganja,demonstracije, čitanja,

Pisanja, pisanih radova, praktičnih radova, rad na računalu,učenje kroz igru

VREMENIK AKTIVNOSTI

 

  • Tijekom šk.god.2016./2017

TROŠKOVNIK AKTIVNOSTI

  • Troškovi kupnje materijala za radionice,te uredskog materijala(papir,boje,ljepilo…)

NAČIN PRAĆENJA AKTIVNOSTI

  • Sustavno praćenje učenikovih postignuća u ostvarivanju postavljenih zadataka i ciljeva

Vijesti

PRODUŽENI BORAVAK U PRO SINIŠE I ZRINKA RENDULIĆ OŠTARIJE

Autor: Anita Poljak, 15. 2. 2016.

Nešto i o nama…

Produženi boravak započeo je s radom 1.listopada 2015.godine. Obuhvaća učenike od prvog do četvrtog razreda. Ovaj oblik nastave održava se nakon redovite prijepodnevne nastave.

Nastava traje od 11:30 do 15:30 sati. Učenici imaju ručak i marendu.

Ovim oblikom nastave u našoj školi, omogućavamo učenicima nebrojene mogućnosti djelovanja u svrhu pravilnog rasta i razvoja.

Učenici se osposobljuju za samostalno učenje, uče se komuniciranju, razvijanju samostalnog mišljenja, te poticanju misaonih, kognitivnih i funkcionalnih sposobnosti.

Izrađuju plakate, didaktičke materijale i pomagala,koja im pomažu u učenju, povezivanju dijelova u smislenu cjelinu. Druže se, socijaliziraju i utemeljuju intelektualne i moralne osobine.

Nastava u produženom boravku omogućuje im kompletan sklad i razvoj. Kroz razne društvene i tjelesne igre uče se koordinaciji pokreta, strpljivosti i snalažljivosti. Usvajaju osnovne higijenske navike, navike održavanja čistoće prostora u kojem borave i radnog prostora. 

Uz pomoć učiteljice rješavaju zadaću, nastavne listiće i sve ono što sami ne mogu. Uče se kreativnosti i maštovitosti kroz razne likovne, jezične i matematičke radionice.

Iznimno su zadovoljni ovim oblikom učenja, jer su kroz sve nastavne sadržaje isprepleteni i igra i učenje.

Zato, dragi roditelji i djeco posjetite nas!!

Učiteljica Martina Rendulić

Fotogalerija




CMS za škole logo
Osnovna škola "Josipdol" / Karlovačka 17, HR-47303 Josipdol / os-josipdol.skole.hr / ured@os-josipdol.skole.hr
preskoči na navigaciju