preskoči na sadržaj

Osnovna škola "Josipdol"

 > Naslovnica
Vijesti

Europski tjedan programiranja od 6. do 21. listopada slavi šesti rođendan

Autor: Anita Poljak, 9. 10. 2018.

Od 2013. godine učenici naše škole sudjeluju u obilježavanju Europskog tjedna programiranja na satovima informatike. Ovogodišnje aktivnosti započeli smo sa učenicima 4. razreda iz Područne škole u Tounju - Malim informatičarima. Bio je to njihov prvi susret s micro:bitom, upoznali su osnovne naredbe. Učenici 5. razreda već su veliki "maheri" za mikro računala. Tijekom ovog i idućeg tjedna u planirane aktivnosti uključit će se i učenici ostalih razreda. Programiranje je zanimljivije uz micro:bit. 

Europa poboljšava digitalne vještine svojih građana – šesto izdanje Europskog tjedna programiranja održava se od 6. do 21. listopada 2018. Pridružili smo se proslavi i naučiit ćemo se izraziti programerskim jezikom. 

Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa koju vode volonteri, koji u ulozi ambasadora Tjedna programiranja u svojim zemljama promiču programiranje, računalno razmišljanje i s time povezane aktivnosti. 

Cilj je inicijative pokazati kako programiranjem realizirati vlastite ideje, povećati vidljivost programiranja i okupiti motivirane osobe u cilju zajedničkog učenja. Svatko može organizirati događanje povezano s Tjednom programiranja (škole, neprofitne organizacije, poduzeća, knjižnice, programerski klubovi) i uvrstiti ga na zemljovid na web-stranici codeweek.eu koja služi kao katalog inicijativa u području programiranja.

U okviru inicijative Tjedan programiranja od 2013. organizirano je više od 33 000 događanja posvećenih programiranju u više od 50 zemalja u Europi i izvan nje.  Od više od milijun sudionika 2016. njih 46 posto bile su žene i djevojke.

 








Facebook škole
INFORMATIKA

 

         

Tražilica
Oglasna ploča
Korisni linkovi
 > Škole
 > MZO
 > AZOO
 > ettaedu
 > CARNet



CMS za škole logo
Osnovna škola "Josipdol" / Karlovačka 17, HR-47303 Josipdol / os-josipdol.skole.hr / ured@os-josipdol.skole.hr
preskoči na navigaciju